TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi  Hoşgeldiniz
Bugün : 20 Nisan 2014, Pazar
ANA SAYFA İLETİŞİM İLANLAR
ARŞİV ARAMA

GAZETE MANŞETLERİ
TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi
TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi

 Kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmayı ilke edinen Şirketimiz, Adana, Gaziantep, Mersin Hatay, Osmaniye ve Kilis İl Müdürlüklerimiz görev alanındaki müşterilerimizin Şirketimize bir telefonla ulaşabilmeleri, kaliteli bir iletişim kontrolünün sağlanması, verimlilik ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla kurulan “ Toroslar Edaş 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi ” 06.09.2012 tarihinde hizmete girmiştir.

Çağrı Merkezimizde sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmayı ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyerek, 7 gün 24 saat arıza bildirimi, sokak aydınlatma, kaçak bildirim, şikayet ve öneriler konusunda hizmet verilmektedir. Gelen başvurular kayıt altına alınarak ilgili birimlere anında iletilmektedir.

Arıza bildirimlerinde ekiplerimiz arızaya anında müdahale etmekte ve arıza çalışması ile ilgili tahmini elektrik verilme süresi çağrı merkezimize iletilerek müşterilerimize bilgi verilmektedir. Ayrıca müşterilerimizin, Şirketimiz faaliyet alanındaki diğer konularla ilgili başvuruları ilgili birimlere aktarılarak sorunun çözümü için gereğinin yapılması sağlanmaktadır.

Yorumlar :
Henuz haberin yorumu bulunmamaktadir. ilk siz olun!
Geri Gitmek için tıklayınız. Ürünler hakkındaki düşüncelerinizi paylaşmak için tıklayınız.
TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Facebookta Paylaş TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Google da Paylaş TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Twitter de Paylaş TEDAŞ 186 Alo Müşteri Hizmetleri Çağrı MerkeziYahoo myWeb te Paylaş

Copyright © 2014 Kilisins sesi gazetesi
Powered by MSK